Berlingske Business

Andersen & Martini: Chefens søn træder ind i direktionen

BM
Jesper Bjørn Hansen er torsdag indtrådt i direktione hos bilforhandleren Andersen & Martini. Bilbranchen hopper med på data og digitaliseringsbølgen. Andersen & Martini er de første til bruge systemet Autodesktop, et system der indeholder data om kunderne. Systemet kan blandt bruges på iPad, sådan som Jesper Bjørn Hansen gør det her. Foto:

Jesper Bjørn Hansen er torsdag indtrådt i direktionen i hos Andersen & Martini, fortæller bilforhandleren i en meddelelse.

28-årige Jesper Bjørn Hansen skal dermed arbejde side om side med sin far, Peter Hansen, der er administrerende direktør i selskabet.

Ifølge meddelelsen har den nye direktør "lige fra barns ben" arbejdet i Andersen & Martini, indtil han rejste til udlandet for at uddanne sig og blandt andet tog en kandidatuddannelse i International Business og en MBA.

Siden 2013 har den nye direktør været ansvarlig for CRM (Customer relationship management, red.) i Andersen & Martini. Her har han blandt andet været med til at slanke ledelsen fra syv til to personer, hedder det i meddelelsen.

/ritzau/FINANS

11BUSnipper-132345.jpg

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen