Berlingske Business
For abonnenter

Amazons svar på Black Friday kan vende alt på hovedet

12BUSPix1-Amazon-174353.jpg
Amazon-imperiet har bredt sig mere og mere, så de bedre kan fange forbrugerne på flere platforme. Den særlige udsalgsdag »Amazon Prime« har oplevet en markant fremgang, og den ventes også til Danmark. Foto: Spencer Paltt/AFP

Amazon har netop holdt sin årlige udsalgsfest, hvor abonnenterne i mastodontens medlemsklub, Amazon Prime, er inviteret. En klub, der har over 79 mio. betalende medlemmer alene i USA. Målet er, at Prime-dagen skal kunne konkurrere med salget på Black Friday.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen