Berlingske Business
For abonnenter

Amazon-direktør: »En udvidelse på det danske marked giver bestemt mening«

05BUSDARREN-MOWRY--AMAZON#2.jpg
De nordiske lande er »hotte« markeder, som er interessede i at eks­pe­­ri­men­tere og teste ideer, siger europadirektør for Amazon Web Services’ forretningsudvikling Darren Mowry. PR-foto: Per Haljestam

Internetgiganten Amazon sidder allerede på en tredjedel af det danske marked for internetdrevne tjenester, men har endnu ikke – som Apple og Facebook – bygget eget datacenter i Danmark. Det vil ændre sig.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen