Berlingske Business
For abonnenter

Adidas-topchef: Hellere kannibalisere end selv blive kannibaliseret

23BUSPix-Kasper-R-rsted-151.jpg
»Vores grundindstilling må være, at vi skal være der, hvor forbrugeren er. Og hvis det er online, så skal vi være der. Ellers er der andre, som er der – i stedet for os.« Adidas-topchef Kasper Rørsted er på hjemmebane i Parken, for den tyske sportsgigant er tøjspsonsor for FC København, der ejer stadion. Foto: Thomas Lekfeldt

Adidas’ øverste chef, Kasper Rørsted, som er den vel nok højest placerede dansker i internationalt erhvervsliv, har sat den digitale udfordring allerøverst på sin ledelsesagenda.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen