Berlingske Business
For abonnenter

Topchef stopper blødningen: Men dollar trækker Lego ned i nyt fald

Foto Niels B 1
»Den langsigtede ambition er selvfølgelig at komme højere op end en procent vækst, men det begynder med at få skabt den rigtige base. Det handler om at få frigjort kreativiteten, der allerede er i Lego,« siger Legos direktør Niels Bjørn Christiansen. Foto:

Væksten er væk i Lego, men blødningen fra sidste år er stoppet, og topchef Niels B. Christiansen er fortrøstningsfuld. Halvårsregnskabet skæmmes dog af dollarkursen, som giver Lego fald i både omsætning og indtjening.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen