Berlingske Business

Tivolis besøgstal krydser en million i juletiden

Tivoli julen 2015
Tivoli julen 2015 Foto:

Der var travlt i Tivoli i København omkring jul, hvor 1.030.000 gæster besøgte forlystelsesparken.

Det var en fremgang på 3 pct. i forhold til året før, oplyser Tivoli i en meddelelse til fondsbørsen.

Tivoli

For hele 2015 var fremgangen større, da lidt over 4,7 mio. gæster strøg gennem tælleapparaterne i årets løb, og det var 6 pct. flere end i 2014.

- Vi har med 4,7 mio. gæster i 2015 haft det mest velbesøgte år i nyere tid i Tivolis historie. Det kan vi være tilfredse med, særlig set i lyset af at sommeren var den anden vådeste sommer, siden man startede med den type måling, siger administrerende direktør Lars Liebst i en meddelelse.

grøften

- Det høje besøgstal bekræfter os i, at tanken om at holde åbent flest muligt dage er den rigtige, siger han.

 

 

 

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen