Berlingske Business

Tivoli udskyder åbningen af ny forlystelse

tivoli
Tivolis nye forlystelse, Fatamorgana, består af et 45 meter højt tårn, der i alt indeholder tre forlystelser - en børneforlystelse, en forlystelse i moderat fart og en vildere udgave. Tivoli udskyder tirsdag åbningen af forlystelsen, og håber de kan åbne den hurtigst muligt.

Tivoli udskyder den planlagte åbning af den nye tre-i-en forlystelse Fatamorgana torsdag, fordi leverandøren endnu ikke er helt klar til at overdrage forlystelsen.

- Den er ikke testet 100 pct. igennem endnu. Der er en masse procedurer, der skal gennemføres, før man kan slippe sådan en maskine løs. Det er en kompliceret affære, og vi kan ikke overtage og åbne den, før den er helt klar. Vi arbejder på at få den klar hurtigst muligt, og vi glæder os til at præsentere den, stiger Torben Plank, der er pressechef i Tivoli.

tivoli


Han oplyser, at der endnu ikke er en konkret dato for åbningen af forlystelsen, der allerede er blevet udskudt en gang tidligere. På trods af den senere åbning venter Tivoli ikke, at færre gæster slår vejen forbi den københavnske forlystelsespark det næste stykke tid.

tivoli

- Vi har heldigvis mange andre gode forlystelser, men folk skæver da til nyheden. Vi er også så heldige, at folk ofte kommer mere end én gang i Tivoli, og sæsonen er lige startet, så mon ikke det går. Vi har fået en positiv respons for det, og folk kan jo også godt forstå det. Men vi er selvfølgelig interesseret i at få den klar så hurtigt som muligt, siger Torben Plank.

Fatamorgana består af et 45 meter højt tårn, der i alt indeholder tre forlystelser - en børneforlystelse, en forlystelse i moderat fart og en vildere udgave.

17BUSLars-Liebst-185525.jpg

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen