Berlingske Business

Tivoli opjusterer foventningerne

Tivoli.
Juledekoration i Tivoli. Foto:

Et effektivt 2016 betyder nu, at den gamle have opjusterer forventningerne.

Tivoli opjusterer forventningerne til resultatet før skat for 2016. Selskabet har hidtil meddelt forventninger om et resultat før skat i niveauet 60 til 70 mio. kr., svarende til resultatet for 2015 (64 mio. kr.). Der forventes nu et resultat før skat på mellem 70 til 80 mio. kr.

”Opjusteringen af det forventede resultat før skat til mellem 70 til 80 mio. kr. for 2016 skyldes primært, at vi har haft højere indtjening på aktiviteterne i Haven, særligt drevet af optimeringer”, siger Tivolis økonomidirektør, Andreas Morthorst.

Tivoli holder åbent for julesæsonen fra 19. november 2016 til og med 31. december 2016. Tivoli offentliggør sin årsrapport for 2016 den 16. marts 2017.

pix-Fredagsrock

Efterårsferien kan blive en dyr fornøjelse Hygge og uhygge i T

Jul i Tivoli - 201611050344053

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen