Berlingske Business

Tivoli opjusterer efter stærke besøgstal

TivoliOpjust_Business
Over fire millioner gæster besøgte Tivoli sidste år - det bedste besøgstal siden 2007. Foto:

Flere gæster ventes at klinge med 10 millioner kroner mere i kassen.

Tivoli opjusterer sine forventninger til resultatet før skat for 2012, efter at selskabet har opgjort årets besøgstal. Tivoli ser nu et resultat før skat på 40 mio. kr. mod tidligere 30 mio. kr.

Med 4.033.000 gæster blev 2012 det bedste år for Tivoli siden 2007, oplyses det.

- Det er i disse tider meget tilfredsstillende at kunne opjustere forventningerne til Tivolis resultat for 2012. Det gode resultat skyldes en lang række faktorer, hvor de væsentligste er et flot gæstetal på over 4 mio., mange gæster til vores forestillinger samt et godt år for Tivolis restauranter, skriver administrerende direktør Lars Liebst.


Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen