Berlingske Business

Tivoli bruger trecifret millionbeløb og satser på luksushotel

aaaa
Tivolis direktør Lars Liebst. Foto:

Forlystelsesparken Tivoli investerer nu et trecifret millionbeløb i byggeprojektet Tivoli Hjørnet, der ligger på hjørnet mellem Vesterbrogade og Bernstorffsgade, og udvider som led i projektet Nimb Hotel med 2000 kvadratmeter, så hotellet kommer til at få tagterrasse med pool og nye suiter.

Det oplyser Tivoli i en pressemeddelelse torsdag.

Udvidelsen af Nimb Hotel sker som et led i forlystelsesparkens strategi om at tiltrække flere turister til hovedstaden og efterkomme den stigende efterspørgsel på luksusoplevelser, som Tivoli oplever fra sine gæster, fremgår det af meddelelsen.

I forbindelse med udvidelsen af det eksklusive hotel har den gamle københavnske park indgået et samarbejde med Holckenhavn Slot.

ny

- Det nye samarbejde betyder, at Tivoli og Holckenhavn Slot i fremtiden kan tilbyde skræddersyede ophold, limousineservice, historiske ture og gastronomi i særklasse, der matcher hinanden og udvider kendskabet til Danmark som turistmål, står der i pressemeddelelsen.

Hos Tivolis administrerende direktør, Lars Liebst, er glæden over udvidelsen stor.

- Nimb Hotel får meget international anerkendelse. Derfor er det naturligt, at vi nu tager skridtet videre og udvider Nimb Hotel. Delt for at imødekomme den stigende efterspørgsel på unikke hotelophold i den eksklusive del af markedet, men også for at være med til at positionere København og Danmark i en kvalitetsbevidst og attraktiv målgruppe, siger han i dagens meddelelse.

Tivoli julen 2015

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen