Berlingske Business

Stig Elling gør comeback i rejsebranchen

Stig elling
Stig Elling. ARKIVFOTO. Foto:

Det blev et kort otium for tidligere Star Tours-direktør Stig Elling. Han bliver nu »rejseambassadør« for sin tidligere konkurrent, Bravo Tours.

En af den danske rejsebranches mest profilerede navne gør nu comeback.

For et halvt år siden forlod salgsdirektør Stig Elling Star Tours for at drosle ned og nyde livet, men nu vender han tilbage til branchen som rejseambassadør og rejseekspert for konkurrenten Bravo Tours.

I en pressemeddelelse forklarer Stig Elling, at han ikke kan undvære den branche, hvor han har arbejdet i mere end tre årtier.

COP107 Provinslufthavne vender København ryggen Kæmpe arbejdsp

»De sidste 33 år har jeg været på hver eneste dag 24 timer i døgnet. Selvfølgelig har jeg savnet det, og det vidste jeg også ville ske. Jeg gik ikke på pension i januar, jeg tog en pause. Det har aldrig været min plan at lave ingenting,« siger den nyudnævnte rejseambassadør.

Hos Bravo Tours skal Stig Elling være med til at udvikle forretningen, men han indtager også den rolle, som han blev kendt for i den brede offentlighed, da han arbejde for Star Tours, nemlig talsmand for firmaet.

flyv

Administrerende direktør Peder Hornshøj fra Bravo Tours glæder sig til samarbejdet med sin ven og tidligere konkurrent.

»Vi har været konkurrenter og branchekolleger, men vi har også været rigtig gode venner gennem alle årene. Et venskab, der startede lang tid før, jeg startede Bravo Tours, hvor Stig og jeg arbejdede sammen nogle år,« siger Peder Hornshøj i pressemeddelelsen.

11BUSloka_flyforsinkelse_01.jpg

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen