Berlingske Business

Simcorp henter ny ordre i USA

SimCorp
Det er den anden nye amerikanske kunde, som Simcorp har præsenteret på bare godt en uge. I sidste uge tegnede Texas Treasury Safekeeping Trust Company en femårig abonnementsaftale på Simcorp Dimension. Foto:

Simcorp kan på ny berette om en ordre på sit investerings- og porteføljeforvaltningssystem, Simcorp Dimension, fra USA.

En nordamerikansk finansiel serviceudbyder, som opererer på globalt plan, har således underskrevet en femårig abonnementsbaseret licenskontrakt. Nærmere kommer Simcorp ikke kundens identitet.

SimCorp

Den finansielle serviceudbyder skal bruge Simcorp Dimension i sine middle- og back-office aktiviteter og har aftalt en præstationsafhængig betaling.

- Realisering af den fulde kontraktværdi er betinget af succesfuld opfyldelse af på forhånd definerede milepæle i løbet af kontraktforløbets indledende fase, skriver Simcorp i meddelelsen.

simcorp

Det er den anden nye amerikanske kunde, som Simcorp har præsenteret på bare godt en uge. I sidste uge tegnede Texas Treasury Safekeeping Trust Company en femårig abonnementsaftale på Simcorp Dimension.

 

 

 

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen