Berlingske Business

Ruths Hotel i Skagen går frem for femte år i træk

Ruths Hotel
Som Berlingske for nylig kunne berette er stjernekokken Michel Michaud tilbage i køkkenet på Ruths Hotel i Gl. Skagen, men det er ikke den eneste gode nyhed for det lille hotel i det nordjyske. Det netop offentliggjorte regnskab viser, at hotellet ikke bare tjener penge, men at der er fremgang for femte år i træk. Foto:

Det går godt for det fashionable Ruths Hotel i Gl. Skagen. Hotellets årsregnskab viser fremgang for femte år i træk.

Som Berlingske for nylig kunne berette er stjernekokken Michel Michaud tilbage i køkkenet på Ruths Hotel i Gl. Skagen. Den franske køkkenlegende blev for fem år siden fyret fra den restaurant, hvis ry han selv havde skabt. Men nu står han altså klar til at kokkerere til sommerens gæster.

Og det er ikke den eneste gode nyhed for det lille hotel i det nordjyske, som hver sommer, særligt i uge 29, er samlingssted for rige, kendisser og erhvervsfolk. Det netop offentliggjorte regnskab viser, at hotellet ikke bare tjener penge, men at der er fremgang for femte år i træk.

Hotellet offentliggør ikke omsætningstal, men bruttoresultatet lander på knap 24 millioner kroner mod sidste år 23 millioner kroner. Før skat lyder overskuddet på to millioner kroner.

Det hører dog med til historien, at fremgangen kun er marginal i forhold til sidste år. De fire tidligere år er indtjeningen vokset hurtigere. Ifølge regnskabet er 2017-resultatet dog bedre end forventet.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen