Berlingske Business

Pandora satser på salg af Mickey Mouse-smykker i Europa

Pandora
Den danske smykkegigant Pandora udvider aftale med Disney til også at omfatte Europa, Mellemøsten og Afrika. Foto:

Europæiske kunder vil gerne have smykker med Mickey Mouse og Disney-prinsesser, lyder det fra Pandora.

Den danske smykkegigant Pandora udvider aftale med Disney til også at omfatte Europa, Mellemøsten og Afrika. Det oplyser Pandora.

Indtil nu har Pandora solgt smykker med Disney-figurer i USA, Canada, Mellemamerika og Caribien. Men kunder i andre lande efterspørger smykker og charms med for eksempel Disney-prinsesser, Minnie og Mickey Mouse, lyder det fra Pandora.

»Vi har i et stykke tid oplevet en efterspørgsel efter Disney-kollektionen fra vores kunder i hele regionen, og det glæder mig, at vi nu kan tilbyde smykkerne i vores butikker i Europa, Mellemøsten og Afrika.«

»Vi mener, at denne kollektion passer vores forbrugere godt, da Disney-kollektionen i Nordamerika og Asien-Stillehavsområdet tidligere har modtaget den meget positivt,« siger direktør David Allen, leder af Pandora i Europa, Mellemøsten og Afrika, i meddelelsen.

Pandora

Den udvidede alliance mellem Pandora og underholdningsgiganten Walt Disney Compagny træder i kraft i oktober 2017.

»Med den udvidede alliance tilføjer Pandora yderligere nyheder til sortimentet i regionen og tilfører indledningsvis cirka 30 nye smykker til det eksisterende sortiment, hvoraf nogle også er nyheder i Pandoras Disney-kollektion.«

Som en del af alliancen vil Pandoras smykker vil blive forhandlet flere steder i Disneyland Paris, ligesom den danske smykkegigant allerede har butikker i amerikanske Walt Disney World.

Pandora Pandora glimter næstmest blandt store europæiske aktie

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen