Berlingske Business
For abonnenter

Ost som »Gammel Knas«, »Kry« og »Ho Holme« vinder danskernes hjerter

14BUSArla-Unika---direkt-r-.jpg
I mere end 10 år har Arla udviklet luksusost under navnet Arla Unika. Mejeriets lille sidegeshæft, som gourmetrestauranter og foodservice hylder, vokser 20-30 pct. på omsætningen årligt. Berlingske møder direktør Alex Racoveanu i Arla Unika butikken i Torvehallerne, København.

Danske producenter af ost – lige fra det lille Enghavegård Osteri til giganten Arla Foods – har succes med gourmetoste til danske stjerne-restauranter og specialbutikker. Salget af produkter fra Arla Unika vokser med 20-30 pct. årligt.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen