Berlingske Business
For abonnenter

Ny B&O-topchef: Jeg er selv vokset op med en orange B&O-transistor

15BUSHenrik-Clausen-CEO-B#2.jpg
B&Os nye topchef, Henrik Clausen, er med egne ord i gang med at genopdage mærket. Dermed viser han, at han er som mange andre forbrugere, som har et forhold til B&O i fortiden, men hvor B&O ikke længere er noget, de køber. Foto: Lasse Bech Martinussen

Der skal mere og bedre udviklet software ind i Bang & Olufsens produkter for at fremtidssikre virksomheden og få fat i de unge forbrugere, lyder det fra elektronikklenodiets nye topchef, Henrik Clausen. Han erkender, at det bliver hårdt arbejde at trække virksomheden ud af sumpen.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen