Berlingske Business

Nu satser Pandora stort på onlinehandel i USA

Pandora
Pandora på Strøget.  (Foto: Nils Meilvang/Scanpix 2015) Foto:

Smykkekæmpen Pandora går nu i gang med at sælge sine smykker på nettet på det største marked, USA.

Pandora begynder nu at sælge sine smykke på nettet på det amerikanske marked. Dermed fortsætter Pandora en proces mod selskabets mål om sælge sine smykker online i hele verden.

»Med introduktionen af Pandoras egen e-store i USA har selskabet e-stores i otte lande,« hedder det i en meddelelse til fondsbørsen.

Den amerikanske online-butik vil indeholde samtlige Pandora-produkter - herunder selvfølgelig Disney-kollektionen.

»USA er i dag et af de mest udviklede online-markeder i verden, og det er et stort skridt for os at åbne vores egen eSTORE i landet. Vi er godt tilfredse med de resultater, vi har opnået med vores online-salg i Europa, og håber at kunne fortsætte de positive takter i USA,« skriver Pandoras adm. direktør Anders Colding Friis i meddelelsen.

KasiJesper

Lanceringen får ikke Pandora til at ændre sine regnskabsforventninger.

Pandora har i forvejen butikker online i Frankrig, Italien, Holland, Polen, Storbritannien, Tyskland og Østrig.

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen