Berlingske Business
For abonnenter

McDonald’s skaber 1.000 job med 20 nye restauranter i Danmark

10BUSPix-Mac-174234-307.jpg
Så er der dækket op til vækst: Joachim Knudsen skal som McDonald’s danske direktør være med til at få fastfood-kæden til at vokse. I løbet af fem år skal de nuværende 88 restauranter suppleres med 20 nye landet over. Foto: Linda Kastrup

McDonald’s har i en årrække oplevet en beskeden vækst i Danmark, men nu sættes der fart på en udvidelse i fastfood-kæden. De eksisterende restauranter udvikles hastigt, og om fem år er 20 nye danske restauranter føjet til porteføljen. For flere danskere skal have et dagligt møde med kæden med den hurtige mad og de gyldne vinger som logo.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen