Berlingske Business
For abonnenter

Købmandskongen bag Meny: Vi skal fordoble omsætningen til 30 milliarder

13BUSPix4-Per-Thau-125045.jpg
Dagligvarekoncernen Dagrofas topchef, Per Thau, har store ambitioner for den delvis norskejede virksomhed og vil investere milliarder for at bide de større konkurrenter som Dansk Supermarked og Coop i haserne. Foto: Mads Joakim Rimer Rasmussen

Med planer om åbning af 125 nye Meny- og Kiwi-butikker vil den norskejede detailkoncern Dagrofa gå aggressivt til værks i Danmark. Koncernens ambitiøse topchef, Per Thau, har store visioner om, at Dagrofa skal sætte sig på en fjerdedel af det danske detailmarked og fordoble omsætningen til 30 mia. kroner.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen