Berlingske Business
For abonnenter

Købestærke kinesere valfarter til Danmark – men målet er at tiltrække mange flere

28BUSPix-Kina1-091408.jpg
Rav er et stort hit blandt kinesiske turister. Det smitter af på butikken House of Amber. Kinesiske turister bruger mange penge på kort tid i butikkerne. Foto: Linda Kastrup

Kineserne er en turistgruppe, der er vokset eksplosivt de seneste år. Men står det til VisitDenmark, skal endnu flere kinesere forbi vores lille nordiske eventyrland. Målet er 40 procent flere inden for to år. Udfordringen bliver at få kineserne ud af København og videre til kysterne.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen