Berlingske Business
For abonnenter

Kendt tøjkæde skrotter giftigt bomuld

ONLY
Modebutikkerne ONLY har sat sig som mål at gå over til en mere bæredygtig form for bomuld. Bomuld er en af de mest brugte materialer i tøj, men også en af de mest forurenende. Direktør i ONLY Finn Poulsen siger, at den nye målsætning ikke kun er led i at få et bedre image, men at det faktisk er en god forretning for virksomheden. Akivfoto.

Den kendte tøjkæde Only vil fremover satse udelukkende på bæredygtigt bomuld. Modebrandet skal senest i 2020 sælge bomuldsprodukter af 100 pct. bæredygtigt bomuld.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen