Berlingske Business

Kasi-Jesper henter gammel kending til Endless

Kasi
Endless Jewelrys omsætning og indtjening er ikke offentliggjort, men Jesper Nielsen oplyste i januar, at selskabets omsætningsmål er mindst 750 mio. kroner i 2015. Foto:

Mikkel Berg forlader direktørstilling i Julie Sandlau til fordel for at genoptage samarbejdet med hans gamle kollega Jesper "Kasi" Nielsen.

Smykkefirmaet Endless Jewelry har hentet adm. direktør i Julie Sandlau, Mikkel Berg, til at stå i spidsen for global marketing, skriver Børsen torsdag. Jesper Nielsen - bedre kendt som Kasi-Jesper - genoptager således samarbejdet med en gammel kending fra Pandora.

»Endless er det mest spændende og potente brand i branchen. Hvad, der er opnået på mindre en to år, er virkelig fantastisk, og jeg ser frem til den næste fasse,« siger Mikkel Berg.

dfgfg

Endless Jewelry er på kun to vokset til mere end 3000 forhandlere på 20 markeder. I juni erstattede Jesper Nielsen sig selv med adm. direktør, Paul Moonga. I ejerkredsen bag selskabet sidder Saxo Banks Lars Seier Christensen og storaktionæren i Brøndby IF Jan Bech Andersen, som ifølge Jesper Nielsen kan forvente en plads i Endless nye bestyrelse, der ventes at være på plads i løbet af de næste uger.

Det er ikke første gang, at Endless Jewelry spejder mod smykkefirmaet Julie Sandlau i forsøg på at kickstarte virksomheden. I januar 2015 erfarede Berlingske Business, at smykkedesigneren Julie Sandlau i al diskretion havde indgået et designsamarbejde med Endless. Med en milliongevinst i sigte designer og producerer Sandlau Endless-smykker på sin fabrik i Vietnam.

 
 

.

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen