Berlingske Business

Kasi-Jesper forlader sit eget smykkefirma

Jesper "Kasi" Nielsen
Jesper "Kasi" Nielsen med sit nye firma Endless. Foto:

Erhvervsmanden forlader Endless Jewelry. Bruddet har været under opsejling siden starten af 2016.

Erhvervsmanden Jesper Nielsen er ikke længere en del af virksomheden Endless Jewelry, hvor han er medlem af bestyrelsen.

Det oplyser Endless Jewelry i en pressemeddelelse.

Jesper Nielsen stiftede selv selskabet i 2013.

- Jeg er stolt af at have skabt Endless Jewlry, og det har været en fantastisk rejse med nogle gode mennesker i virksomheden. Men jeg er kommet frem til, at det er tid til at fokusere på andre ting, siger Jesper Nielsen i en skriftlig kommentar.

Ifølge pressemeddelelsen har bruddet mellem Jesper Nielsen og selskabet været under opsejling siden starten af 2016, lyder det fra Endless' administrerende direktør, Paul Moonga.

- I de seneste par uger har jeg sammen med de øvrige medlemmer af direktionen og vores storaktionærer haft nogle meget konstruktive drøftelser om Endless Jewelrys fremtid. Jesper har besluttet, at han vil målrette sin fokus på andre aktiviteter, og det respekterer vi, lyder det fra Paul Moonga.

- Jeg vil gerne takke Jesper for hans tid og indsats ved stiftelsen af Endless Jewelry. Desuden vil jeg ønske om held og lykke i fremtiden, tilføjer selskabets administrerende direktør.

Desuden afgiver Jesper Nielsen alle sine aktier til resten af aktieindehaverne i selskabet.

På sin Facebook-profil uddyber han baggrunden for sin beslutning.

- Når jeg nu forlader firmaet, er det ikke på grund af vrede eller frustration, men fordi jeg er kommet frem til, at jeg først leverer mit bedste, hvis jeg sidder for bordenden og træffer de endelige beslutninger, skriver han.

Jesper Nielsen skriver, at han pønser på nye projekter, og at han vil give lyd fra sig i løbet af nogle uger.

/ritzau/

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen