Berlingske Business
For abonnenter

»Ja, selvfølgelig er der en grænse for, hvor stor Pandora kan blive – men der er vi slet ikke endnu«

Anders Colding Friis sidder på en vækstraket. Pandoras omsætning bare vokser og vokser, og hans opgave i chefstolen er dels at udvide smykkesortimentet og de geografiske markeder, dels at undgå flaskehalse og selvfedme i organisationen. Mød topchefen for årets guldmagervirksomhed.

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen