Berlingske Business

Gammel kending vender tilbage som kommerciel direktør i Brøndby

Ole
Arkivfoto. Brøndby har for anden gang ansat Ole Palmå som kommerciel direktør, meddeler klubben onsdag. Foto:

Brøndby har for anden gang ansat Ole Palmå som kommerciel direktør, meddeler klubben onsdag.

Bestyrelsen i Brøndby ansætter Ole Palmå som direktør med ansvar for alle kommercielle forhold og marketing, oplyser superligaklubben onsdag.

Palmå indtræder i direktionen på lige fod med de to nuværende direktører, Jesper Jørgensen og Troels Bech.

Direktionen i Brøndby vil således fremadrettet bestå af administrerende direktør Jesper Jørgensen, sportsdirektør Troels Bech og Palmå.

Bestyrelsesformand Jesper Møller ser ansættelsen som et godt skridt på vejen i klubbens strategi.

fodbold

- Vi har vurderet, at Ole med sin erfaring kan bidrage væsentligt til at løfte den kommercielle del af strategien i mål i årene, der kommer.

- Ole har tidligere været i klubben, hvor han var meget vellidt af såvel sponsorer og medarbejdere, og vi har stor respekt for det arbejde, han udfører i FC Nordsjælland.

- Derfor glæder vi os over, at Ole igen bliver en del af Brøndby, og at vi sammen kan indfri de kommercielle mål, vi har sat os, siger Jesper Møller til klubbens hjemmeside.

Palmå var i perioden 2004 til 2010 ansat som kommerciel direktør i Brøndby og var efterfølgende ansat som administrerende direktør i en kort periode, indtil han stoppede i klubben i 2011.

Siden 2013 har Palmå været ansat som administrerende direktør i FCN.

17BUSPix2-Heine-Dalsgaard-1.jpg

Palmå tiltræder sin stilling i Brøndby senest 1. april 2018, idet tidspunktet afhænger af formalia i aftalen med hans nuværende arbejdsgiver, FCN.

Som konsekvens af ansættelsen af Palmå stopper nuværende kommerciel direktør Henrik Bartholdy med øjeblikkelig virkning.

- Vi vil gerne takke Henrik for sit ukuelige og benhårde arbejde.

- Som kommerciel direktør har Henrik igennem de sidste to år været med til at løfte vores omsætning og skubbe vores forretning fremad, lyder det fra Jesper Møller.

Billede

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen