Berlingske Business
12:18Pandora tager føringen i dansk C25-indeks

Flere gæster lagde vejen forbi Tivoli i 2014

Tivoli
Overskrift
I juleperioden 2014 havde Tivoli 1.056.000 besøgende. Foto:
 

Samlet set havde Tivoli et besøgstal på 4,48 mio. mennesker, eller 4 pct. flere end 2013,

Status for året 2014 blev en stigning i antallet af gæster på 4 pct. for Tivoli. Det fortæller selskabet i en opdatering over besøgstallet i julen og hele kalenderåret.

I juleperioden 2014 havde Tivoli 1.056.000 besøgende, hvoraf de 59.000 dog kom i starten af januar og derfor ikke regnes med i 2014.

Det oplyser Tivoli i en meddelelse til fondsbørsen.

Samlet set havde Tivoli et besøgstal på 4,48 mio. mennesker, eller 4 pct. flere end 2013, når man fraregner besøgende uden for de tre sæsoner: Sommer, Halloween og Jul.

- En forbedring i besøgstallet på 4 pct. bekræfter os i, at tanken om at holde åbent flest muligt dage er den rigtige. Tivoli har gennem flere år arbejdet målrettet på at blive en helårsforretning. At det er lykkedes at med udvide Halloween og Jul i Tivoli er en del af den strategi, som vil fortsætte i årene fremover, siger Tivoli-direktør Lars Liebst i meddelelsen.

Tivoli lancerer TV-station

Halloween i Tivoli

Tivoli

 

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve
 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Sponseret

Sampensions kunder kan glæde sig over et godt afkast for 2017.”En typisk kunde i vores markedsrenteprodukt opnår et afkast i år på omkring 8 pct., og det er meget højere, end hvad man kunne forvente v...

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen