Berlingske Business
For abonnenter

Emil er blevet ekspert: »Det er jo megafedt kun at være 21 år og kunne gøre kvinder på 60 år klogere«

Mandag
I Sportmaster-butikken på Strøget i København flyver tiden af sted for Emil Nicholai Jensen, der har valgt en karriere i detailhandlen. Han opfordrer andre unge til at gå samme vej. Foto: Anne Bæk

Emil Nicholai Jensen var­ »lidt på bar bund«, da han begyndte som elev i Sportmaster. Halvandet år senere har han helt styr på løbesko og fodboldstøvler, og han håber, at han kan fortsætte efter endt elevtid. Når det kniber med at få andre til at søge ind i butikslivet, kan det skyldes, at nogle hellere vil serviceres selv end at hjælpe andre, mener han.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen