Berlingske Business
For abonnenter

Eksklusive nichehoteller er den bedste forretning

26BUSBroechner-Hotels-CEO-d.jpg
Direktør Karim Nielsen fra Brøchner Hotels mener, det handler om at vække global opmærksomhed og skille sig ud. »Du rejser jo ikke til en by for at bo på Scandic Hotel. Men mange rejser gerne til en destination for et lækkert boutiquehotel,« siger ­Karim Nielsen som forklaring på boutiquehotellernes succes. Foto: Sofie Mathiassen

Det går godt for den danske hotelbranche – og i særlig grad for de mindre og eksklusive såkaldte boutique-hoteller. Forklaringen skal findes i lavere omkostninger og appel til et købestærkt publikum.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen