Berlingske Business
For abonnenter

Ecco har overgivet sig til Amazon og Alibaba

Ecco
Steen Borgholm kunne tirsdag fremlægge sit første årsregnskab som adm. direktør for Ecco. Et regnskab, der med et resultat på 1,4 mia. kr. før skat, er det bedste i skogigantens historie. Foto:

Mens mærkevareproducenter som Adidas forsøger at holde sig væk fra internettets nye mastodonter af frygt for prispres, har Ecco et "velfungerende" samarbejde med kæmperne, som har bidraget til en onlinevækst på 47 pct. i 2017.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen