Berlingske Business
For abonnenter

»Det er ikke en kommerciel gimmick. Det er hårdt arbejde«

2
Sticks'n'Sushi med Kim Rahbek Hansen i spidsen er en af de 14 restauratører, som er gået sammen om et nyt initiativ, der skal sætte samfundsansvar på menuen. Restauratørernes Garantiordning, hedder initiativet, og med opfølgning, sparring og afbødning skal virksomhederne afmontere deres negative økonomiske, sociale og miljømæssige aftryk. Foto:

Gorm's, MASH, Madklubben, Sticks'n'Sushi og ti andre restaurantkæder vil med et nyt initiativ, Restauratørernes Garantiordning, sætte økonomisk, socialt og ikke mindst miljømæssigt ansvar højt på dagsordenen. Men er det blot gode intentioner, eller batter det virkelig?

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen