Berlingske Business
14:27Industriens Pension får tocifret milliardafkast efter stærkt aktieår

Danske Netto er nummer ét i England

Danske Netto er nummer ét i England - 1
Foto:

Forbrugere i Storbritannien har kåret danske Netto til "Årets Discounter 2009" i en undersøgelse foretaget af forbrugeranalysefirmaet him!.

1856 forbrugere deltog i kåringen, hvor de skulle give karakterer til deres "butiksoplevelse" på en given dag i de tre discountkæder, der findes i Storbritannien: Netto, Lidl og Aldi.

69 procent tildelte Netto mindst 8 ud af 10 for kvalitet, 87 procent gav kæden mindst 8 ud af 10 for "value for money", mens Nettos personale fik mindst 8 ud af 10 af 81 procent af forbrugerne.

Retail Institute Scandinavia oplyser, at hele 90 procent af kunderne vil anbefale Netto til andre. Undersøgelsen viser også, at Nettos kunder besøger butikkerne oftere end konkurrenternes kunder. Netto har været i Storbritannien i de seneste 18 år.

/ritzau/

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve
 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Sponseret

Sampensions kunder kan glæde sig over et godt afkast for 2017.”En typisk kunde i vores markedsrenteprodukt opnår et afkast i år på omkring 8 pct., og det er meget højere, end hvad man kunne forvente v...

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen