Berlingske Business
For abonnenter

Coop ændrer strategi og hopper med på priskrig: Sænker prisen på 1000 varer

Coop-direktør vil skære i antallet af supermarkedskæder Coop
Selv om Coops adm. direktør Peter Høgsted i sommer advarede konkurrenterne mod at sænke priserne, er koncernen nu også på vej med et prisdyk. Foto:

I sommer var konkurrenternes prisdyk »fantasiløst«, men nu vender Coop på en tallerken og investerer et trecifret millionbeløb i faste lave priser. Kunderne er trætte af tilbudsjagten, lyder analysen hos koncernen.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen