Berlingske Business
For abonnenter

Brexit ryster ikke verdens mest powerfulde brand: Lego udvider kontoret i London

Pix-LegoUK
Lego har ingen planer om at forlade England, selvom England forlader EU. Legetøjsproducenten udvider tværtimod sit kontor i den britiske hovedstad. Foto:

Selvom Brexit har sendt udenlandske virksomheder i Storbritannien på usikker grund, cementerer den danske legetøjsproducent Lego nu sin tilstedeværelse i landet med en udvidelse af kontoret i London. Samtidig er Lego netop kåret som det mest powerfulde brands i verden.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen