Berlingske Business

B&O vil sende Play-produkter på hotel

B&O_Business
Overskrift
Foto:
 

Næste gang familien skal på ferie, er der chance for, at hotelværelset er udstyret med et B&O-fjernsyn.

Bang & Olufsen har i løbet af det forgangne kvartal indgået nye aftaler med hoteller rundt omkring i verden - aftaler, der sikrer B&O's produkter en plads på hotelværelserne. Det afslører B&O's administrerende direktør, Tue Mantoni, over for Ritzau Finans.

- Vi har indgået nogle gode aftaler over det sidste par måneder - både i Danmark og rundt omkring i verden. Så det er stadig noget, vi gør. Og specielt med lanceringen af vores V1-fjernsyn (der hører under "Play"-brandet, red.) har det åbnet nogle nye døre, siger han.

Dermed indledes et potentielt indtog af produkter fra Bang & Olufsens ungdoms- og modesegment, Play, på hoteller og i lejligheder. Pladserne har eller hidtil været forbeholdt koncernens flagskibe som Beovision-serien. Tidligere har Tue Mantoni udtalt, at hotel-samarbejderne stod til at blive skåret ned, men det er skiftet ud med nye aftaler.

Tue Mantoni vil ikke løfte sløret for, hvor man vil kunne finde de vestjyske fjernsyn, men han afslører, at der snart kommer en større lancering, for at skabe "det største brag", og med "markante" samarbejdspartnere.

/ritzau/FINANS

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen