Berlingske Business

Bestseller klæ'r danske sportsstjerner på

Pix-Bestseller
Bestseller og sportsstjerner udvikler sammen det tøj, atleterne skal have på, når de går ind på det olympiske stadion næste sommer.

Når de danske sportsstjerner går ind på det olympiske stadion i Rio de Janeiro næste sommer, vil de være iført tøj fra Vero Moda og Jack & Jones. Bestseller og DIF indgår OL-samarbejde for tredje gang i træk.

Danmarks største sportsstjerner bliver iført tøj fra Bestseller, når de i sommeren 2016 går ind på det olympiske stadion i Rio de Janeiro.

Modekoncernen har nemlig endnu engang indgået et samarbejde med Danmarks Idrætsforbund (DIF), som betyder, at Bestseller leverer en særligt udviklet kollektion til de danske OL-atleter.

Tegning: Bob Katzenelson

Tøjkollektionen udvikles i samarbejde med en række topatleter, blandt andre håndboldspilleren Louise Burgaard og kajakroeren Rene Holten Poulsen. De skal være med til at give input til både funktioner og stil.

Det er Bestsellers mærker Jack & Jones og Vero Moda, som designer og leverer tøjet til OL.

Hos Bestseller glæder man sig ifølge kommunikationsansvarlig Jesper Stubier til at se de danske atleter i tøjkollektioner fra den danske modekoncern.

»I Bestseller er vi stolte over at levere den officielle olympiske kollektion til de danske atleter,« siger Jesper Stubkier.

Det er ikke første gang, Bestseller leverer tøj til de danske topatleter. Både ved OL i London i 2012 og ved OL i Beijing i 2008 samarbejdede DIF med Bestseller om paradetøjet.

»Vi er meget glade for, at Bestseller ønsker at gentage succesen og igen vil klæde Danmarks OL-atleter på. Vi ved, at virksomheden og designerne gør alt, hvad de kan, for at skabe den bedste OL-tøjkollektion nogensinde i samarbejde med atleterne,« siger Morten Rodtwitt, som har ansvaret for de olymiske kampagner.

Bestseller er Danmarks største modekoncern og omsatte i 2014 for 20 milliarder kroner.

 

 

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen