Berlingske Business

Bang & Olufsen indgår distributionsaftale med Aurora Group

Kineser køber del af B&O efter lang forhandling Kinesisk bejler
(Foto: Henning Bagger/Scanpix 2016) Foto:

Den Struer-baserede tv- og elektronikproducent Bang & Olufsen (B&O) har valgt Aurora Group som sin nye strategiske distributør i Norge og til udvalgte pan-nordiske kunder.

I en pressemeddelelse fortæller Aurora Group, at den skal stå for salg og distribution af produkter fra B&O Play til eksisterende, autoriserede B&O Play-forhandlere.

»Vi har besluttet at indlede et samarbejde med Aurora Group med henblik på at styrke vores tilstedeværelse og service over for vores autoriserede B&O PLAY-forhandlere på et af de vigtigste markeder i Norden«, siger Caspar Niel, der er salgsdirektør for B&O Play i Nord- og Østeuropa, i meddelelsen.

»Desuden er det vores mål i væsentlig grad at styrke oplæringen af butikspersonale og vores bidrag til marketing og produktpræsentation i de mange butikker, vores forhandlere har rundt omkring i hele Norden«, fortsætter han.

B&O Play og Aurora Group indleder deres samarbejde i løbet af denne sommer.

TUE TUE TUE

B&O

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen