Berlingske Business
08:33Nordea sænker konkurrents kursmål
BusinessDirect

Business Direct er en presseservice, der kan producere, distribuere samt eksponere din virksomheds pressemeddelelser. Har du spørgsmål om Business Direct kan du kontakte Christen Illemann på tlf. 2328 2207 eller cic@berlingskemedia.dk.

Stor dansk konference om online annoncering: Online Ads Summit

Topbillede

OnlinePartners og IBA Erhvervsakademi Kolding er endnu engang gået sammen om at skabe en ny fokuseret konference. Denne gang henvender konferencen sig til dig, som gerne vil lære, hvordan du kan skabe stærke resultater via online annoncering

Konferencen hedder Online Ads Summit og finder sted den 28. september 2017 i Kolding. Ideen med konferencen opstod på baggrund af den stigende konkurrence inden for online annoncering, samt de muligheder digitale platforme som Google, Facebook og LinkedIn i dag tilbyder.

- Mulighederne via de betalte kanaler online bliver flere og flere, mens konkurrencen i mange brancher stiger. Det stiller større krav til dig og din virksomhed i jagten på at sikre størst mulig ROI, fortæller Rune Hansen, CEO hos OnlinePartners.

I takt med at konkurrencen intensiveres, er det dermed ikke længere bare nok, at du annoncerer online. Du skal kende til de mange muligheder, som er til rådighed, og vælge de rette digitale kanaler for netop din virksomhed.

Bliv inspireret af innovative mennesker
Blandt talerne til Online Ads Summit finder du en lang række dygtige specialister, der giver dig deres bedste tips om online annoncering. Derudover byder dagen også på oplæg fra spændende case-virksomheder og forskellige platforme som Google, Bing og det populære værktøj SEMrush.

Programmet indeholder blandt andet følgende oplæg:

  • Branding i en data-fokuseret verden
  • Facebook på autopilot (næsten)
  • Online annoncering: Hvor er vi på vej hen?
  • Momondo-case: Digital vækststrategi på tværs af 30+ markeder
  • LinkedIn annoncering i 2017
  • 7 praktiske tips til bedre AdWords-ROI
  • Din guide til Amazon
  • YouTube videoannoncering – erfaringer fra en YouTube nørd
  • Annoncering på BING
  • 5 ways to use competitive PPC intelligence to dominate the market
  • Keynote: Its not just about Google, well, it is, sort of
  • Se det fulde program her

Konferencen er for dig, som arbejder med at skabe forretning via online annoncering, og med muligheden for at vælge spor efter dit niveau, kan du deltage, uanset om du er begynder, øvet eller ekspert.

Business Direct Nyhedsbrev

Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Business Direct og få virksomhedernes egne nyheder leveret direkte i din indbakke.

Får din virksomhed nok opmærksomhed?

Mangler dit produkt opmærksomhed fra den købedygtige kunde eller beslutningstager?

Læs mere om Business Direct

0 Kommentarer

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen