Berlingske Business
17:59På gensyn i morgen
BusinessDirect

Business Direct er en presseservice, der kan producere, distribuere samt eksponere din virksomheds pressemeddelelser. Har du spørgsmål om Business Direct kan du kontakte Christen Illemann på tlf. 2328 2207 eller cic@berlingskemedia.dk.

Online markedsføring i stor vækst

Node Image Upload online_markedsfoering

Der er travlhed at spore rundt om i landet hos mange af de danske konsulenthuse, som arbejder med at hjælpe virksomheder med online markedsføring. I dag er der nemlig et stadig større antal af danske virksomheder, som vælger at gøre brug af muligheden for at markedsføre sig online – og det skaber travlhed hos reklame- og webbureauer rundt om i landet, som til daglig arbejder med online marketing.

En af de virksomhedsejere, der til daglig arbejder med at hjælpe virksomheder med at opnå synlighed og komme ud til kunderne, er Simon Elkjær, som til daglig arbejder med at rådgive både store og små virksomheder med deres online markedsføring i sin konsulentvirksomhed, Nutimo Consult. Herudover driver han også en personlig blog samt websitet, Trendypenguin.

Hos Nutimo Consult arbejder man til daglig med et væld af forskellige typer af markedsføring på nettet. Her hjælper Simon Elkjær nemlig sine kunder med alt lige fra Facebook annoncering til markedsføring på Google samt rådgivning om digital strategi.

Arbejdsområderne spænder bredt – og en stor del af arbejdet ligger også blandt andet også i at skabe gode brugeroplevelser.

Flere markedsføringskanaler på nettet er kommet til
En af de væsentlige årsager til den øgede vækst på markedet indenfor online markedsføring skal man finde i, at der den dag i dag er væsentligt flere kanaler på nettet at markedsføre sig igennem, end der var før i tiden.

Blandt andet er den stigende aktivitet på sociale medier medvirkende til at sikre, at der på kanaler som Facebook og Instagram er mulighed for at nå ud til et højt antal personer. Ligeledes er der i takt med den stigende E-handel også en stadig større efterspørgsel på køb af produkter online frem for i fysiske butikker, hvilket også er en væsentlig årsag til, at mange danske virksomheder vælger at kigge i denne retning.

Business Direct Nyhedsbrev

Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Business Direct og få virksomhedernes egne nyheder leveret direkte i din indbakke.

Får din virksomhed nok opmærksomhed?

Mangler dit produkt opmærksomhed fra den købedygtige kunde eller beslutningstager?

Læs mere om Business Direct

0 Kommentarer

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Sponseret

Sampension har markedets laveste omkostninger. Det kommer kunderne til gavn.Hvor meget betaler du i årlige omkostninger på din pensionsopsparing?De færreste har næppe den præcise procentsats lige på l...

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen