Berlingske Business
BusinessDirect

Business Direct er en presseservice, der kan producere, distribuere samt eksponere din virksomheds pressemeddelelser. Har du spørgsmål om Business Direct kan du kontakte Christen Illemann på tlf. 2328 2207 eller cic@berlingskemedia.dk.

Nyt samarbejde gør det nemmere at være bilejer

Node Image Upload connected_cars_og_if

Bilejere har hidtil haft til gode at mærke hvordan apps og digitale løsninger gør tilværelsen enklere. Nu går forsikringsselskabet If og Connected Cars sammen for at gøre totaloplevelsen som bilejer mere ubøvlet.

Forsikringsselskabet If og IT-udvikleren Connected Cars vil nu sikre bilejere hurtigere og nemmere adgang til forsikringsydelser og relevant information til deres bil. Lige når behovet opstår.

- Forestil dig, at du under et cafébesøg får besked fra app’en om, at der er registreret en skade på din bil. Nu kan du nå frem til P-pladsen, måske få kontakt til skadevolder og med det samme anmelde skaden til If direkte fra din smartphone. Eller at du samtidigt med, at du passerer grænsen til Tyskland modtager en push-besked med link til det røde forsikringskort. Sådan forklarer administrerende direktør i Connected Cars, Mads F. Gregersen, nogle de kommende features.

Mads F. Gregersen har tidligere bl.a. stået i spidsen for udviklingen af Mobilepay i Danske Bank.

I første omgang er det ejere af VW, Audi, Skoda og Seat, der til sammen udgør 26% af bilmarkedet, som kan få adgang til løsningen, når de har deres bilforsikring hos If.

Er der ved at opstå fejl på bilen, giver app’en mulighed for direkte kommunikation mellem kunde og værksted. Via en push-besked vil kunden blive informeret om problemet, samt hvor og hvornår bilen kan repareres.

- Vi tager sikkerhed og kundefokus til et helt nyt niveau, ved at kombinere bekvemmelig for bilejeren med viden fra værksted og forsikring i samme løsning, siger Mads F. Gregersen.

If Skadeforsikring har de seneste 12 år opbygget et stærkt forhandlersamarbejde med over 20 af de største bilmærker i mærker i Norden. Næsten hver femte bil i Skandinavien er forsikret i If.

Så enkelt som muligt
- Vores kunder vil helst ikke bruge tiden på at spekulere på forsikring. Og sker der noget, skal det glide så let som muligt og være så enkelt som muligt. Det er vores ambition med aftalen at give kunderne den forsikringsoplevelse, fortæller John Darly, ansvarlig for Bilkanalen hos If Skadeforsikring.

Brugen af funktionerne i app’en baseres på kundens eget valg. Det er en mulighed, som stilles til rådighed. Kunderne vælger selv i hvilket omfang man ønsker at modtage information via app’en.

Får din virksomhed nok opmærksomhed?

Mangler dit produkt opmærksomhed fra den købedygtige kunde eller beslutningstager?

Læs mere om Business Direct

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen