Berlingske Business
BusinessDirect

Business Direct er en presseservice, der kan producere, distribuere samt eksponere din virksomheds pressemeddelelser. Har du spørgsmål om Business Direct kan du kontakte Christen Illemann på tlf. 2328 2207 eller cic@berlingskemedia.dk.

Kærligheden overrasker i ny Interflora-film

Node Image Upload valentin-film-2017

Det kan være svært at komme i kontakt med en, man er interesseret i, og som ikke lige opfanger ens signaler. Det gør det ikke nemmere når alder, køn og stil lægger yderligere forhindringer i vejen. I en ny film fra Interflora overvinder kærligheden alt – men ikke på den måde, som vi tror.

Kærligheden kan både være svær at skjule, men også at vise. For hvordan viser man egentlig, at man er forelsket I et andet menneske?

En ny film fra Interflora fortæller en lille historie om en ung mand, som på alle mulige måder prøver at vise den, han er forelsket i, at han gerne vil i kontakt. Trods mange forviklinger ender han med at vise sine sande følelser – men ikke på den måde, vi tror. 

Filmen er den nyeste i rækken af Interfloras film om de store følelser og den svære kærlighed. I de tidligere film har vi bl.a. mødt en meget forelsket ældre mand på et plejehjem, en goth outsider der er lun på skolens skønhed, og en klovn der forsøger at komme i kontakt med den smukke cirkusprinsesse.

På kærlighedens og følelsernes side
”Vi vil med filmene gerne vise, at Interflora har været på kærlighedens side siden 1925, men også at kærligheden kan være yderst kompliceret og overraske os, når vi mindst venter
det,” fortæller Zvi Goldstein, der er marketingdirektør hos Interflora.

”I sidste ende handler det om mod, om at tage det sidste modige skridt mod kærligheden, og så må alt briste eller bære. Det er et fint øjeblik, som vi forsøger at ramme i vores film.”

Reklamefilmen, der er skabt af Brandhouse i samarbejde med Bacon og Martin Werner, bliver vist på tv, i biografen og kan også ses her:
https://www.youtube.com/watch?v=EWewqZsIqPc&feature=yo%20utu.be

For yderligere information kontakt: Zvi Goldstein, Marketingdirektør hos Interflora, tlf.: 30 66 92 55
Mikkel Elung Jensen, Kreativ direktør hos Interflora, tlf.: 20 75 61 82 

Får din virksomhed nok opmærksomhed?

Mangler dit produkt opmærksomhed fra den købedygtige kunde eller beslutningstager?

Læs mere om Business Direct

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen