Berlingske Business
BusinessDirect

Business Direct er en presseservice, der kan producere, distribuere samt eksponere din virksomheds pressemeddelelser. Har du spørgsmål om Business Direct kan du kontakte Christen Illemann på tlf. 2328 2207 eller cic@berlingskemedia.dk.

Fysiske forretninger kan udnytte online-verdenens muligheder

Node Image Upload blomster_frederiksberg

Danskernes købsvaner bliver forandret, som teknologien ændrer sig. Derfor er onlinehandlen i Danmark stigende, og dette bør de fysiske forretninger benytte sig af. Som indehaver af en fysisk butik bør man ikke lade sig skræmme af denne udvikling, men man bør se det som en mulighed i stedet. En forretning som har grebet muligheden med stor succes er Amager Blomster, som leverer blomster der er bestilt online lige til døren.

Når man ejer en fysisk butik, så har mange mennesker i lokalområdet kendskab til denne butik, men hvis man ser muligheden om et online salg, så kan endnu flere få kendskab til butikken. Hvis man vælger at kombinere salg online med salget i butikken, så kan man som forretning nå ud til en meget større målgruppe. I en onlineshop har alle potentielle kunder mulighed for at handle, og dette kan de gøre uanset hvor de befinder sig. Onlinehandel kan samtidig være med til at styrke den fysiske butik, da det for nogle kunder, efter et køb online, kan være spændende senere at se butikken. Det vil derfor ofte give flere besøgende og mere omtale at starte en onlineshop, som hænger sammen med en fysik butik. De muligheder der findes online er store, og fra kundes synspunkt bliver det lettere at handle. Det med at gøre det lettere for kunden samt at skabe muligheden for at handle for flere er noget af det, som Amager Blomster og mange andre danske forretninger har haft stor succes med.

Blomsterforretning på Amager har grebet muligheden

En kombination af onlinesalg og salg af blomster i den fysiske butik på Amager, har været et led i at Amager Blomster har opnået stor succes. Det at gribe muligheden for en onlineshop har givet forretningen en meget bredere kundegruppe, og samtidig er det blevet lettere for kunderne at købe forretningens produkter. Hvis man er bosat på Amager, er det muligt at købe blomster i den fysiske butik, men ved at lave onlineshoppen, har forretningen nu gjort det muligt for hele København at købe og få blomster bragt lige til døren. Onlineshoppen har derfor udvidet Amager Blomsters kundegruppe, og dette kan en oprettelse af en onlineshop gøre for mange forskellige forretninger i hele landet.

Levering samme dag eller om længere tid

Salget af blomster online er kombineret med at give forbrugeren flere valgmuligheder, når bestillingen foregår. Når en forbruger bestiller blomster på hjemmesiden, kan der frit vælges mellem forskellige leveringsdage. Leveringen af blomster foregår alle hverdage samt på søn- og helligdage, så man altid kan give en gave eller en buket, til en person der fortjener det. Ved bestilling kan man selv indstille tid og dato, så man er sikker på, at blomsterne leveres det rette sted og i rette tid. Dette er en af de faktorer, som gør det nemt for kunden at handle online. Det er muligt at bestille varen i god tid, og gennem en simpel SMS-service, kan man som kunde følge med i processen, og dette giver en sikkerhed for at ordren er gået igennem, og at den udføres korrekt.

Meget andet end blomster

Hos Amager Blomster handler de ikke blot med blomster. Forretningen vil gerne kunne levere en simpel gavepakke, og på deres hjemmeside er det nemt at kombinere forskellige produkter, som enhver person vil blive glad for at modtage. Sammen med en buket blomster kan der købes øl, vin, chokolade samt andre forskellige specialiteter. I forretningen Amager Blomster vil de gerne være i stand til at kunne levere den perfekte gave til ham eller hende, og derfor har de både i deres fysiske butik og på deres onlineshop et stort udvalg af forskellige produkter, som kan sammensættes til en god gave.

Uanset om du er på jagt efter blomster Frederiksberg, eller du ønsker at få leveret en gavekurv, vin eller chokolade lige til døren, kan du finde det, du er på jagt efter, på Amagerblomster.dk.

Får din virksomhed nok opmærksomhed?

Mangler dit produkt opmærksomhed fra den købedygtige kunde eller beslutningstager?

Læs mere om Business Direct

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen