Berlingske Business
BusinessDirect

Business Direct er en presseservice, der kan producere, distribuere samt eksponere din virksomheds pressemeddelelser. Har du spørgsmål om Business Direct kan du kontakte Christen Illemann på tlf. 2328 2207 eller cic@berlingskemedia.dk.

EDC Poul Erik Bech styrker projektafdelingen

Node Image Upload stine-mette

EDC Poul Erik Bech opruster sin projektafdeling i København. Det sker som et led i strategien om at servicere en bred pallette af projektudviklere.

Projektmarkedet er i rivende udvikling. Der sker mange ting på Sjælland, og der er en stor efterspørgsel især efter nyopførte boliger. For at kunne servicere en endnu større vifte af projektudviklere, har EDC Projekt Poul Erik Bech København ansat to nye profiler.

Stine Krall Lorenzen er ny salgsdirektør, og Mette Moldt Mathiesen er ansat som mægler. Begge skal være med til at løse de mange igangværende projektudlejninger og salg, men også styrke EDC Projekt Poul Erik Bechs profil inden for projektsalg- og udlejning.

Ifølge projektdirektør hos EDC Projekt Poul Erik Bech, Kenneth Nielsen, skal ansættelserne ses som et led i Poul Erik Bech koncernens professionalisering på projektområdet, så den i fremtiden er blandt Danmarks førende inden for salg og udlejning af projektejendomme.

”Vi er involveret i mange aktuelle nybyggerier – både som rådgivere og som mæglere for seriesalg og volumenudlejninger. Vi er rigtig stærke på udlejningsmarkedet, men vi ser et stort potentiale i at servicere flere projektudviklere med salg af ejerlejligheder,” siger Kenneth Nielsen.

Stine Krall Lorenzen har en skarp profil indenfor området, da hun blandt andet har næsten 13 års erfaring som projektchef i home Bjerregaard & Co’s projektafdeling. Hun har fx haft en markant rolle på Ørestad-projektet siden dets begyndelse i 2004. For Stine er projektsegmentet meget mere end ”bare” salg og udlejning. Hun sætter stor pris på rådgivnings- og opfølgningsdelen og hele processen op til et endeligt salg.

”Det er enormt interessant at være med i byudviklingen og rådgive kunderne dels om efterspørgslen inden for såvel målgrupper som indretning og dels at optimere processer undervejs i salgsarbejdet for at opnå det optimale salg. Jeg lægger stor vægt på, at sælger er informeret i hele forløbet og modtager løbende rapporteringer,” udtaler Stine Krall Lorenzen.

Mette Moldt Mathiesen har tidligere erfaring som projektmægler i home og som ejendomsmægler i Danbolig. Udover sin daglige gang i EDC Projekt Poul Erik Bech engagerer hun sig i Dansk Ejendomsmæglerforening, hvor hun – udover at være med i bestyrelsen i kreds 1 - også er medlem af deres ungeråd, som arbejder for politisk indflydelse i branchen,

”Det spændende ved at arbejde med projektbyggerier er, at man er med fra starten af. Jeg lægger stor værdi i at have en god dialog med vores developere og investorer for at sikre, at de føler sig velinformerede og trygge i vores hænder,” siger Mette Moldt Mathiesen og understreger, at hun vil være en rollemodel for kunderne.

Med ansættelserne består projektafdelingen hos EDC Projekt Poul Erik Bech nu af 20 medarbejdere fordelt på hhv. centrene i København og Aarhus.

Får din virksomhed nok opmærksomhed?

Mangler dit produkt opmærksomhed fra den købedygtige kunde eller beslutningstager?

Læs mere om Business Direct

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen