Berlingske Business
BusinessDirect

Business Direct er en presseservice, der kan producere, distribuere samt eksponere din virksomheds pressemeddelelser. Har du spørgsmål om Business Direct kan du kontakte Christen Illemann på tlf. 2328 2207 eller cic@berlingskemedia.dk.

DTL vælger If som fremtidig forsikringspartner

Node Image Upload lastbil_if

DTL, brancheorganisationen Dansk Transport og Logistik med næsten 2.000 vognmænd, skifter fra årsskiftet 2018/19 forsikringspartner og indgår fremtidigt forsikringssamarbejde med If. En ny 6-årig hovedaftale er netop forhandlet på plads og underskrevet af parterne.

If er største aktør på det nordiske forsikringsmarked og har samarbejdet med DTLs søsterorganisation i Norge i mere end 40 år. Erfaringerne har været vigtige for at kunne tilbyde en omfattende aftale for DTLs medlemmer, der samtidig giver dem mulighed for at samle private og erhvervsrelaterede forsikringsaftaler ét sted.

Fra If udtaler Ivar Martinsen, koncerndirektør for Erhverv:
- Vi er virkelig stolte og glade over at blive forsikringspartner for DTL–Danske Vognmænd. Aftalen med DTL træder i kraft 1. januar 2019, men allerede nu har vi et team af specialister inden for rådgivning og skadehåndtering på plads.

DTLs medlemmer vil fra dag ét, når den nye aftale træder i kraft, være omfattet af en særlig rådgivningsgaranti. Den indebærer, at If skal kunne dokumentere, at medlemmet aktivt har fravalgt dækning for den opståede skade – ellers udbetaler If alligevel erstatning for skaden.

Fra den norske søsterorganisation til DTL, udtaler adm. direktør Geir A. Mo, NLF:
- If er en rigtig god samarbejdspartner for NLF. De er innovative både på digitale løsninger og i skadesforebyggende aktiviteter, hvor vi bl.a. har skabt en trafiksikkerhedspris sammen. Derfor er jeg overbevist om, at If er det bedste valg for de danske vognmænd.

Får din virksomhed nok opmærksomhed?

Mangler dit produkt opmærksomhed fra den købedygtige kunde eller beslutningstager?

Læs mere om Business Direct

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen