Berlingske Business
17:32Renten faldt tilbage torsdag
BusinessDirect

Business Direct er en presseservice, der kan producere, distribuere samt eksponere din virksomheds pressemeddelelser. Har du spørgsmål om Business Direct kan du kontakte Christen Illemann på tlf. 2328 2207 eller cic@berlingskemedia.dk.

Dansk sexshop går ind på det svenske marked

Topbillede

Dansk sexshop går ind på det svenske marked

Danske Sexshop.dk som ejes af Scandia Trading, går nu ind på det svenske marked med webshoppen palora.se. Det er firmaets anden udenlandske webshop med sexlegetøj. Deres første udenlandske sexshop blev åbnet for snart 2 år siden i Tyskland og nu er det så svenskernes tur.

Danmarks billigste sexshop på nettet – sexshop.dk – udvider nu endnu en gang og går ind på det svenske marked. Det sker under deres internationale brand Palora, som de allerede er kendt for i Tyskland. Her gik Scandia Trading, som er firmaet bag Palora og Sexshop.dk, ind på markedet for næsten to år siden.

”Vi vil bruge erfaringerne fra det danske og tyske marked”, fortæller stifter, direktør og partner Michael Peter Hansen til business.dk, ”til at gå ind på markedet i Sverige. Det er et marked, der ligner det danske marked væsentlig mere end det tyske og hvor vi f.eks. kan udnytte, at landene bruger det samme postvæsen.”

Samme opskrift som i Danmark og Tyskland
Når Palora.se slår dørene op her i starten af november i år, bliver det efter samme opskrift, som firmaet har brugt først herhjemme. Derfor er forventningerne store, og folkene bag firmaet regner derfor med, at deres svenske omsætning vil være lige så stor som den danske allerede inden for webshoppens første seks måneder.

”Vi går ud med de samme selling points, som vi har gjort herhjemme”, forklarer Michael Peter Hansen. ”Vi kommer til at køre med prisgaranti på alle varer, fordi vi vil være billigst. Og vores leveringstider bliver lige så hurtige, som dem vi har herhjemme – også selv om de svenske kunder bliver betjent fra firmaets internationale lager i Padborg. Samtidig har vi ansat en dedikeret svensk ressource, der kommer til at servicere alle vores svenske kunder direkte fra Trelleborg i Sverige”.

Endelig lover Michael Peter Hansen, at kunderne kan glæde sig til den samme satsning på gode og informative produktbeskrivelser af varerne og en informativ og spændende blog med produktanmeldelser. Endelig tilbyder firmaet gratis testprodukter til udvalgte, svenske bloggere – helt i stil med den fremgangsmåde, der har været anvendt herhjemme.

”Vi glæder os til at servicere vores mange nye svenske kunder, og ser frem til et godt samarbejde på tværs af Øresund”, slutter Michael Peter Hansen fra Scandia Trading.

Business Direct Nyhedsbrev

Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Business Direct og få virksomhedernes egne nyheder leveret direkte i din indbakke.

Får din virksomhed nok opmærksomhed?

Mangler dit produkt opmærksomhed fra den købedygtige kunde eller beslutningstager?

Læs mere om Business Direct

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Sponseret

Sampensions kunder kan glæde sig over et godt afkast for 2017.”En typisk kunde i vores markedsrenteprodukt opnår et afkast i år på omkring 8 pct., og det er meget højere, end hvad man kunne forvente v...

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen