Berlingske Business
BusinessDirect

Business Direct er en presseservice, der kan producere, distribuere samt eksponere din virksomheds pressemeddelelser. Har du spørgsmål om Business Direct kan du kontakte Christen Illemann på tlf. 2328 2207 eller cic@berlingskemedia.dk.

Arbejdstøj-giganten Pro-Dress.com satser på innovative arbejdssko

Node Image Upload pro-dress-bussen-med-airtox

Hos Pro-Dress.com er glæden stor over det nye samarbejde med den danske arbejdssko-producent Airtox. De første 5000 sko har forladt lageret til destinationer som de nordiske lande såvel som til fjernere egne som England og Afrika. Pro-Dress.com ser stort potentiale i international handel med de danske innovative arbejdssko.

Airtox skal åbne dørene internationalt
Selv om Pro-Dress.com på kun 5 år har kæmpet sig op blandt de førende forhandlere af arbejdstøj og fritidstøj i Danmark, så slutter drømmen langt fra her. Der tænkes i internationale baner og det er da også et væld af flag, der pryder væggen på arbejdstøjs-gigantens kontor og vidner om, hvor mange lande, der allerede har bestilt arbejdstøj, sko eller fritidstøj hos den jyske virksomhed.

Det nye samarbejde med Airtox og HKSDK, der selv forhandler globalt, skal i den grad være med til at åbne for det internationale salg hos Pro-Dress.com. Ud over mærker som Airtox og HKSDK, så forhandles der øvrige kendte mærker som KANSAS, Blåkläder, Acode, Snickers, F. Engel, WorkZone, Helly Hansen og mange flere.

”Vores samarbejde med Airtox er kun lige begyndt, og mere end 5000 arbejdssko er allerede sendt fra lageret. De her sko kan virkelig noget. Jeg har jo oparbejdet mig en vis erfaring med arbejdstøj og arbejdssko gennem de sidste mange år og jeg vil sige, at Airtox er noget helt enestående med deres mange teknologier og så gør det jo ikke noget, at det er en dansk producent, det er da også værd at nævne. Jeg er slet ikke i tvivl om, at de her højteknologiske og banebrydende arbejdssko har stort internationalt potentiale”, siger en stolt ejer af Pro-Dress.com, Mikkel Christiansen, der bestemt ikke er bange for at trodse Janteloven.

Mr. Pro-Dress.com – En jyde med ben i næsen
I den lille by Beder i Jylland kender alle Mr. Pro-Dress.com alias Mikkel Christiansen. Her finder vi en jyde, der i den grad har trodset Janteloven og på få år har kæmpet sig op blandt de førende forhandlere af arbejdstøj og fritidstøj til både erhverv og private. Nu tæller sortimentet endnu et kendt mærke med de professionelle Airtox og HKSDK arbejdssko.

Mikkels ambitioner og store passion indenfor netop den branche har gjort ham kendt ikke alene i Beder og omegn, men i høj grad også online, hvor han giver den gas som Mr. Pro-Dress. De mange videoer, der er at finde på virksomhedens hjemmeside og på de sociale medier viser en mand, der ikke er bange for at gå planken ud. Her finder vi igen et utal af Airtox demonstrationsvideoer, hvor Mikkel selvfølgelig også er med.

”Ja jeg er jo nok lidt den passionerede type, når det gælder min virksomhed. Jeg lever og ånder for det her og det prøver jeg at vise igennem mit engagement – bl.a. i alle de her videoer. Derfor er jeg blevet ”Mr. Pro-Dress” og virksomhedens ansigt ud ad til. Jeg tror på, at mit samarbejde med Airtox og HKSDK kan blive ekstraordinært. Airtox har selv en stor passion for deres produkter og med deres innovative design, funktionalitet, høje komfort og ikke mindst graden af sikkerhed, så deler vi samme vision om at udbrede disse produkter. Produkter som passer så fint ind med mit øvrige professionelle sortiment” siger Mikkel Christiansen.

Arbejdssko med overlegen teknologi
Pro-Dress.com har i samarbejde med Airtox lavet videoer, der så fint demonstrerer finesserne i Airtox sko. De forskellige sko inden for mærket Airtox har hver især et gennemtænkt design og funktionalitet til de forskellige brancher indenfor bl.a. håndværk, så det er muligt at finde præcis de egenskaber de forskellige brancher efterspørger.

Airtox har mere end 20 års erfaring indenfor udvikling af sikkerhedssko og fritidssko til mange forskellige industrier. Der ligger store analyser bag udviklingen af hvert forskelligt mærke sko. De avancerede teknologier tæller specialdesignede membraner, 100% vandtæthed, et revolutionerende Whitelayer ikke-metal-gennemtrængeligt lag, svedabsorbering, afkølende teknologi m.m.

”Det har været fascinerende og ikke mindst udfordrende for mig at sætte mig ind i alt det tekniske, men det er noget jeg skal kunne på fingerspidserne, når jeg kører land og rige rundt i vores demobus og fremviser alle de her spændende produkter” udtaler Mikkel Christiansen.

Han fortsætter: ”Selv om Pro-Dress.com tidligere har solgt arbejdstøj eller arbejdssko til både Tyskland, Spanien, Grønland, Island og ja selv Kuwait, så satser vi benhårdt på en yderligere internationalisering med det nye samarbejde med Airtox”.

”Det kan kun blive spændende, da det er så gennemført et brand. Og selv om vi satser på både sikkerhedsfodtøj som Airtox og yderligere internationalisering, så er vi ikke i tvivl om, at vi får endnu mere travlt her hos Pro-Dress.com end vi allerede har, når endnu flere danske håndværkere først får øjnene op for skoenes mange overlegne egenskaber”.

Relevant information:
Læs mere om Airtox og HKSDK her.

Får din virksomhed nok opmærksomhed?

Mangler dit produkt opmærksomhed fra den købedygtige kunde eller beslutningstager?

Læs mere om Business Direct

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen