Berlingske Business
BusinessDirect

Business Direct er en presseservice, der kan producere, distribuere samt eksponere din virksomheds pressemeddelelser. Har du spørgsmål om Business Direct kan du kontakte Christen Illemann på tlf. 2328 2207 eller cic@berlingskemedia.dk.

Paparazzi-vinder fik prøvekørt den nye Volvo FM

Paparazzi-vinder fik prøvekørt den nye Volvo FM

Den 4. marts, et par uger inden den officielle lancering, rullede to umaskerede Volvo FM ud på en omfattende tur gennem 18 europæiske lande. Volvo Trucks opfordrede alle, som langs ruten fik øje ...

”Paparazzi-fotografer” fra 18 europæiske lande var sidste weekend samlet i Gøteborg for at prøvekøre den nye Volvo FM som præmie for at have uploadet de bedste billeder af de to umaskerede lastvogne, der kørte igennem Europa i marts. Den danske vinder var Brian Rasmussen fra vognmandsfirmaet M. Larsen.

Den 4. marts, et par uger inden den officielle lancering, rullede to umaskerede Volvo FM ud på en omfattende tur gennem 18 europæiske lande. Volvo Trucks opfordrede alle, som langs ruten fik øje på den nye Volvo FM, til at lægge deres billeder op på hjemmesiden.

Det allerførste billede samt det bedste billede fra hvert af de 18 lande blev belønnet med en rejse til Göteborg, hvor vinderne blandt andet fik mulighed for at prøvekøre den nye Volvo FM.

Den danske vinder blev chauffør Brian Rasmussen, der arbejder ved vognmandsfirmaet M. Larsen i Brøndby. Han var sidste weekend tre dage i Gøteborg sammen med de øvrige vindere, hvor programmet bød på galamiddag, rundtur hos Volvo i Tuve, STCC racerløb og ikke mindst prøvekørsel af den nye Volvo FM.

”Det kunne ikke passe bedre med turen og prøvekørslen,” udtaler Brian Rasmussen, ”Min gamle lastbil har nu rundet 800.000 km efter 10 år, så der skal snart indhentes tilbud på en ny, og jeg håber virkelig, at det igen bliver en Volvo.”

Får din virksomhed nok opmærksomhed?

Mangler dit produkt opmærksomhed fra den købedygtige kunde eller beslutningstager?

Læs mere om Business Direct

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen