Berlingske Business
17:42
BusinessDirect

Business Direct er en presseservice, der kan producere, distribuere samt eksponere din virksomheds pressemeddelelser. Har du spørgsmål om Business Direct kan du kontakte Christen Illemann på tlf. 2328 2207 eller cic@berlingskemedia.dk.

Modeverdenens store paradoks

Modeverdenens store paradoks

Verden bliver mere og mere digital. Flere og flere får adgang til hurtigt internet via smartphones og faktisk ser man i mange udviklingslande at netop fokus på mobilt netværk er højt prioriteret. Særligt i vestlige lande er smartphones og lignende blevet udbredt hvilket de nærmest astronomiske salgstal for de største mobilproducenter vidner om. Så med alle de smartphones, så er der da ikke brug for noget så gammeldags som armbåndsure, eller hvad?

Det er netop hér det store paradoks spiller ind, udtaler Jonas Lyngholm fra UreTilAlt.dk. Ifølge ham har der aldrig være flere producenter af armbåndsure på markedet. Vi oplever nærmest på ugentligt basis at nye mærker popper op. Se bare på Daniel Wellington, der på blot få år er vokset til en af de absolut største på markedet.

Denne udvikling skal formentlig findes i den måde vi opfatter hvad et armbåndsur er. Et ur omkring håndleddet er gået fra at være en ”praktisk nødvendighed” til at være et ”spejl af den personlige stil”.

Netop derfor tror vi hos UreTilAlt.dk på at der ses så mange succesfulde nye mærker, netop fordi særligt de nye designere har fokus på mangfoldighed i designs.

Et af de mest spændende mærker er uden tvivl et brand som Tayroc, der formår at holde priserne nede på et niveau hvor langt de fleste kan være med, altså i omegnen af 1000 kr. Det giver samtidigt mulighed for at man ikke blot har ét ur, men måske flere ure – til både hverdag og fest. Vi ser en stadig større fokus på ”social markedsføring”, via nutidige platforme hvor særligt Instagram og Snapchat er to hyppigt brugte kanaler.

Hvis du vil være med på de nyeste trends indenfor ur branchen kan du med fordel tage et kig på www.uretilalt.dk hvor vi altid er med helt fremme ift. at få nye brands ind i sortimentet, de næste to Lewis Mumford og Komono, som er to spændende nye mærker.

Business Direct Nyhedsbrev

Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Business Direct og få virksomhedernes egne nyheder leveret direkte i din indbakke.

Får din virksomhed nok opmærksomhed?

Mangler dit produkt opmærksomhed fra den købedygtige kunde eller beslutningstager?

Læs mere om Business Direct

0 Kommentarer

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

<p>Henrik Olejasz Larsen, investeringsdirektør i Sampension</p>
Sponseret

Aktiemarkederne ligger historisk set forholdsvis højt. Det afspejler, at det går rigtig godt i den underliggende økonomi, forklarer investeringsdirektør.Arbejdsløsheden er rekordlav i både Japan og US...

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen