Berlingske Business
BusinessDirect

Business Direct er en presseservice, der kan producere, distribuere samt eksponere din virksomheds pressemeddelelser. Har du spørgsmål om Business Direct kan du kontakte Christen Illemann på tlf. 2328 2207 eller cic@berlingskemedia.dk.

Udsalg på ure er vores håb i Danmark

Går du en tur ind i dit nærmeste stormagasin eller ned igennem gågaden, så er der især én farve som springer i øjnene, den gule! Den gule farve er for forbrugerens vedkommende kendt som ...

Går du en tur ind i dit nærmeste stormagasin eller ned igennem gågaden, så er der især én farve som springer i øjnene, den gule! Den gule farve er for forbrugerens vedkommende kendt som udsalgsfarven og den som fremkalder opmærksomhed når noget er på tilbud eller nedsat i pris. Farven er blevet mere og mere udbredt i jagten på kunden, da forbrugerens mulighederne for at gøre en god handel, er enorm rundt om i verden. Tidligere så handlede man udelukkende i sin lokale butik, men nu i dag er mulighederne så enorme på nettet at kampen er skærpet og derfor ser vi således flere udsalgsskilte end tidligere.

Selv på nettet, hvor det fornyligt er kommet frem at forbrugeren i højere grad køber i udlandet for enten at få en speciel vare eller fordi der kan være penge at spare. Det mærker man også hos Uniwatches som konstant må være på mærkerne for at følge med. ”Vi er nødsaget til at importere flere modeller fra udlandet for at få et mere nuanceret udvalg og for at skille os ud fra andre” udtaler direktør Chris Kaiser Sørensen, som mener at forbrugeren er blevet langt mere kritisk og kræver mere og mere, hvilket har fået den danske virksomhed til at hente flere ure til mænd og ligeledes ure til kvinder hjem. ”I gamle dage var det nok blot at sælge på nettet og dermed gøre kunden tilfreds ved den mulighed, men i dag forventer en kunde i højere grad fri fragt og retur når der handles online” udtaler Chris. Han mener dog at dette langt hen ad vejen kan være en fordel med en kritisk forbruger, da det altid hjælper til at holde os virksomheder skarpe og hele tiden forsøge at præstere bedre, så i sidste ende er det alligevel de dårlige der siver fra.

Pga. udviklingen har selv Uniwatches af og til måtte lave nogle kampagner med udsalg på ure og således også nu her, hvor der er ekstra mange penge at spare online. Den fri fragt har man også valgt at efterkomme, så man forsøger efter bedste evne at leve op til de moderne tiders kamp for kunden.

Får din virksomhed nok opmærksomhed?

Mangler dit produkt opmærksomhed fra den købedygtige kunde eller beslutningstager?

Læs mere om Business Direct

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen