Berlingske Business
16:31Grøn fredag på Wall Street
BusinessDirect

Business Direct er en presseservice, der kan producere, distribuere samt eksponere din virksomheds pressemeddelelser. Har du spørgsmål om Business Direct kan du kontakte Christen Illemann på tlf. 2328 2207 eller cic@berlingskemedia.dk.

40.000 solgte AYGO’er – én af Danmarks mest populære biler

Node Image Upload AYGO40000a.jpg

Det er ikke hver dag, at en bil med under 10 år på markedet runder 40.000 indregistrerede eksemplarer. I december fandt den livlige, benzineffektive Toyota AYGO sin jubilæumsejer i Line Læsøe fra ...

Det er ikke hver dag, at en bil med under 10 år på markedet runder 40.000 indregistrerede eksemplarer. I december fandt den livlige, benzineffektive Toyota AYGO sin jubilæumsejer i Line Læsøe fra Horsens. Hun fik et tilbud fra sin forhandler på at bytte sin gamle AYGO ud med en nyere model – et tilbud hun ikke kunne sige nej til.

Det var ikke meningen, at det skulle ende med købet af en ny bil, da 29-årige Line Læsøe fra Horsens i slutningen af november tog hen til sin lokale Toyota-forhandler. Hun var der egentlig bare for at se den nye Toyota AYGO og samtidig få et bud på sin fire år gamle AYGO.

"Men forhandlerens bud på min brugte AYGO var simpelthen så godt, at jeg ville være godt skør, hvis ikke jeg slog til," siger den revisoruddannede jyde, der til daglig arbejder som controller og således har godt styr på tal og finanser.

Historien sluttede dog ikke dér.

Integreret navigation i fødselsdagsgave
Da Line kom for at hente sin nye AYGO på sin fødselsdag ventede der endnu en glædelig overraskelse. Fødselaren blev mødt med både blomster, vin og en integreret Toyota-navigation i bilen som gave for at markere både fødselsdag og den særlige milepæl for en af Danmark mest populære bilmodeller.

"Jeg vidste ikke noget om det, så det var en overraskelse, at jeg lige købte nummer 40.000. Men det er jo også et tegn på, at folk er glade og tilfredse med AYGO, og et signal om, at det er en god bil, og man har tiltro til både mærket og modellen," vurderer Line Læsøe.

Line havde godt bemærket, at der var kommet en ny AYGO i sommer. Det var dog først, da hun fik et brev fra sin Toyota-forhandler, hvor der stod, at hendes brugte AYGO har en høj restværdi, at hun begyndte at tænke på måske at få sig en ny bil. Så hun lagde kursen forbi forhandleren, der gav hende et uforpligtende tilbud.

"Jeg var rigtig glad for min gamle AYGO, men blev naturligvis nysgerrig efter at høre, hvor meget jeg kunne få for den, når jeg købte en ny. Jeg havde på forhånd undersøgt lidt på internettet og frygtede, at den ikke var meget værd. Men jeg blev positivt overrasket. Rigtig meget endda," smiler Line Læsøe.

AYGO kører langt på literen
Selvom det var det gode tilbud, der trak i Line, faldt hun først for alvor for den nye AYGO, da hun første gang satte sig bag rattet.

"Den er meget moderne – bl.a. med en stor touch skærm. Jeg taler meget i telefon, når jeg kører, og derfor er det vigtigt, at der er Bluetooth i bilen. Jeg ser også frem til mindre støj i kabinen og ikke mindst til at køre meget længere på literen," siger Line Læsøe om den nye AYGO, der i gennemsnit kører op til 26 km/l ved blandet kørsel.

Se video med Line Læsøe, AYGO-bilejer nummer 40.000 i Danmark her

Får din virksomhed nok opmærksomhed?

Mangler dit produkt opmærksomhed fra den købedygtige kunde eller beslutningstager?

Læs mere om Business Direct

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Sponseret

Sampensions kunder kan glæde sig over et godt afkast for 2017.”En typisk kunde i vores markedsrenteprodukt opnår et afkast i år på omkring 8 pct., og det er meget højere, end hvad man kunne forvente v...

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen