Berlingske Business
BusinessDirect

Business Direct er en presseservice, der kan producere, distribuere samt eksponere din virksomheds pressemeddelelser. Har du spørgsmål om Business Direct kan du kontakte Christen Illemann på tlf. 2328 2207 eller cic@berlingskemedia.dk.

Sexlegetøj købes på linje med ”mere almindelige” forbrugsvarer

Node Image Upload shutterstock_305219333.jpg

Nu kan danskerne også erhverve sig ny dildo, vibrator eller penisring via Forbrugsforeningen, Danmarks største indkøbsforening. Kun flere og flere danskere køber i dag sexlegetøjsprodukter på linje med at erhverve sig en brødrister og ny el-tandbørste, når den gamle af slagsen er blevet for sløv i optrækket. 

Danmarks førende webshop med salg af alle typer af sexlegetøjsprodukter, Sexshop.dk, er blevet medlem af Forbrugsforeningen, der pt. har mere end 275.000 kortholdere landet over. Hos Sexshop.dk glæder man sig over, at snart alle typer af sexlegetøjsprodukter i højere grad end nogensinde accepteres og anses som en ganske almindelig forbrugsvare.

- Vi oplever hele tiden små og positive skridt i retning af, at det kun er blevet mere og mere ok at købe, benytte og tale åbent med venner og bekendte om, at man benytter sexlegetøjsprodukter. Og nu er www.sexshop.dk så også at finde i Forbrugsforeningen, der uden tvivl er et af de store skridt på vejen i retning af ”det gode og accepterede selskab”, fortæller Michael Peter Hansen, indehaver af Sexshop.dk. Der giver 15 procent i rabat ved alle køb via Forbrugsforeningen, der allerede har øget den samlede omsætning i wepshoppen med tre procent. 

Mere vigtigt er dog, ifølge Michael Peter Hansen, at den danske sexlegetøjsbranche over en bred kam nu for alvor kan glæde sig over, at de sidste tabuer omkring køb af sexlegetøjsprodukter, i hvert fald her i Danmark, for alvor står for fald. 

Høj kvalitet og design har banet vejen
- Produktionen og udviklingen af nye og smagfulde produkter, der ligger meget langt fra den type af sexlegetøj, man for blot 15 – 20 år kunne erhverve sig her i Danmark, har mere end noget andet, er min overbevisning, bidraget til at gøre udslaget. I Dag er mange produkter henvendt både kvinder, mænd og par, designmæssigt helt i top, og kvaliteten følger i langt de fleste tilfælde heldigvis trop.

Og selv om nogle af de mest smukke og effektive vibratorer koster fra 500 kroner op opefter, så køber kunderne fortsat rigtig gerne – og her går den danske kvinde helt klart forrest, men manden er så småt også kommet med på vognen. I dag betyder design og æstetik nemlig ekstra meget, når det skal købes nye produkter til samlingen, slutter Michael Peter Hansen, der har pænt store forventninger til det kommende julesalg. Helt specielt nu, hvor en stor andel af befolkningen via Forbrugsforeningen har mulighed for at købe ekstra hotte kærestegaver, der ikke nødvendigvis behøves at komme med ind under familiens juletræ.

Får din virksomhed nok opmærksomhed?

Mangler dit produkt opmærksomhed fra den købedygtige kunde eller beslutningstager?

Læs mere om Business Direct

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Truslerne om handelskrig kan ikke bare absorberes af aktiemarkederne, konstaterer Sampensions investeringsdirektør”Markederne er mere nervøse end sidste år og der har været større daglige udsving side...

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen